Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)
Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.
Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska
Szczegóły
Tytuł: Teoria środków celów w segmentacji rynkuPodtytuł: Studium metodologiczno-empiryczne
Autor: Kąciak Eugeniusz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
ISBN: 9788326414367
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 267
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Królewna
Literatura
Borgia III Płomienie stosu
Taurus Media
Z tej ziemi
Śląski kalendarz katolicki na rok 2012
Śląski kalendarz katolicki na rok 2012
Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka
Dvorak Czech Suite Op 39, Overtures
Brilliant Classics