Teoria środków celów w segmentacji rynku
Studium metodologiczno-empiryczne

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
68,13 PLN



Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...) Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach". Prof. dr hab. Alicja Kusińska

Szczegóły

Tytuł: Teoria środków celów w segmentacji rynku
Podtytuł: Studium metodologiczno-empiryczne
Autor: Kąciak Eugeniusz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
ISBN: 9788326414367
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 267
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.46 kg

Recenzje