Zarządzanie międzynarodowe

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
90,24 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA. Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: ? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, ? nieformalny patronat, guanxi i wasda, ? globalizacja kontra lokalizacja, ? e-komunikacja, ? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, ? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, ? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie międzynarodowe
Autor: Mead Richard, Andrews Tim G.
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326411489
Tytuł oryginału: International Management: Culture and Beyond
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Drogosz Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 596
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.88 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: