Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
skuteczne poszukiwanie pracy,
kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
korespondencję handlową,
organizację zebrań, konferencji i spotkań,
specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
Szczegóły
Tytuł: Sekretariat czyli centrum informacyjne firmyPodtytuł: Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone
Autor: Halina Fuchsel
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611694
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 324
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kobieta z klasą
Poradnik
Poradnik
Pomoc