Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Szczegóły
Tytuł: Reklama Teoria projektuAutor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Narrenturm Tom 1
SuperNowa
Historia i fantastyka
SuperNowa
Jak pisać Pamiętnik rzemieślnika
Prószyński i S-ka
Buszujący w zbożu
Albatros
Arteterapia
Scenariusze zajęć
Scenariusze zajęć
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Niebezpieczne kobiety
Otwarte