Reklama Teoria projektu

Dr Lex

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
66,00 PLN
Nasza cena
50,46 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,59 zł



Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Szczegóły

Tytuł: Reklama Teoria projektu
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg

Recenzje