Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym

UMCS

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
21,74 PLN



Asertywność traktuje się jako jeden z podstawowych wyznaczników kwalifikacji zawodowych nauczycieli i wychowawców. Rozwijanie umiejętności asertywnych sprzyja bowiem przezwyciężaniu problemów nerwicowych, budowaniu zdolności samokontroli i odporności na stres oraz kształtowaniu umiejętności skutecznego i konstruktywnego funkcjonowania interpersonalnego. Powszechnie uważa się, że gotowość do przejawiania zachowań asertywnych stanowi istotny warunek zdrowia psychicznego człowieka. Zamieszczony w pracy empirycznie zweryfikowany program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów. Książka adresowana jest również do wszystkich osób pragnących rozwijać własne umiejętności asertywne, w szczególności zaś do nauczycieli i wychowawców, dla których pedagogiczne "bycie" wobec drugiego człowieka jest znaczącą wartością. Z myślą o nich obecne wydanie publikacji zostało wzbogacone o materiały służące do autodiagnozy asertywności pedagoga.

Szczegóły

Tytuł: Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym
Autor: Zubrzycka-Maciąg Teresa
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732830
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 178
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.36 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: