Nie-miejsca
wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
22,32 PLN



Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności - kończy swój pasjonujący esej na temat książki Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales - wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe Nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność.

Szczegóły

Tytuł: Nie-miejsca
Podtytuł: wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności
Autor: Auge Marc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: POGRANICZA
Kod paskowy: 978830116660101
ISBN: 9788301166601
Tłumacz: Chymkowski Roman
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 88
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: