Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.
Szczegóły
Tytuł: Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowychAutor: Ożóg Marcin
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: PRAWO DLA FIRM
ISBN: 9788325530839
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wybrane sonatiny na fortepian zeszyt 2
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Wielkie tematy kultury w literaturach słowiańskich 9 Ciało
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Góry Sowie mapa turystyczna
Compass
Nosorożec
Buchmann
Elektroniczna księga wieczysta
LexisNexis
Kalendarz 2012 Tewo B6
Bellona