Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
79,20 PLN



Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.


Szczegóły

Tytuł: Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Autor: Ożóg Marcin
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: PRAWO DLA FIRM
ISBN: 9788325530839
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje