Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom:
uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom;
zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu;
dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy;
znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować;
skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Szczegóły
Tytuł: Mapy strategii w biznesiePodtytuł: Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Autor: Kaplan Robert S., Norton David P.
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893527
Tytuł oryginału: Strategy maps
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Górka Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 496
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.79 kg