Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmyAutor: Adam Stabryła
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301166403
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 378
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prognozowanie gospodarcze
Metody i zastosowania
Metody i zastosowania
Wydawnictwo Naukowe PWN
Makroekonomia
Nieoczywiste