Marketing polityczny
Studium porównawcze

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
79,31 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,11 zł



Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Szczegóły

Tytuł: Marketing polityczny
Podtytuł: Studium porównawcze
Autor: Marek Mazur
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301147372
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg

Recenzje