Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Szczegóły
Tytuł: Marketing politycznyPodtytuł: Studium porównawcze
Autor: Marek Mazur
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301147372
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wzgórze psów
Świat Książki
Otello Ten nowy
Dolnośląskie
W krainie dębów i krwi
Zysk i S-ka
Cisza
Zysk i S-ka
Nikt mnie nie ma
W.A.B.
Kolekcja nietypowych zdarzeń
Wielka Litera
Chicago w ogniu
Dreams