Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Szczegóły
Tytuł: Jakość usług medycznychPodtytuł: Ocena statystyczna. Podstawy metodyczne
Autor: Beata Detyna, Jerzy Detyna
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376415079
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 350
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg