o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations
Szczegóły
Tytuł: Strategiczne zarządzanie markąPodtytuł: Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411830
Tytuł oryginału: Strategic Brand Management. Bulding, Measuring and Managing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 720
Format: 21.0x30.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.84 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Młody bogaty rentier
Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać
Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać
Instytut Praktycznej Edukacji
Bez rąk bez nóg bez ograniczeń
Aetos Media
Powrót
Czarna Owca