Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL
Szczegóły
Tytuł: Człowiek z perspektywy biznesuWydawnictwo: Wydawnictwo KUL
ISBN: 9788373638587
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 392
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Miłość i sprawiedliwość
Universitas
Walczące słowa
Mowa nienawiści i polityka performatywu
Mowa nienawiści i polityka performatywu
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Bracia Karamazow
Znak
Filozofia pieniądza
Aletheia
Straty uboczne
Nierówności społeczne w epoce globalizacji
Nierówności społeczne w epoce globalizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego