Siła pozytywnych opinii (Audiobook)
Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy

MT Biznes

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 13.5x19.0cm
  • Oprawa: Plastikowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
24,09 PLN
Oszczędzasz 40%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. - Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. - Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. - Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR Czyta: Robert Michalak

Szczegóły

Tytuł: Siła pozytywnych opinii (Audiobook)
Podtytuł: Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor: Jantsch John
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461532
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.07 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:

1. Siła pozytywnych opinii (CD-MP3)
   1. Wprowadzenie (ścieżka audio 04:18)
   2. Rozdział 1. Fakty na temat polecania (ścieżka audio 26:17)
   3. Rozdział 2. Polecanie rozłozone na czynniki pierwsze (ścieżka audio 58:15)
   4. Rozdział 3. Droga do polecen (ścieżka audio 1:04:43)
   5. Rozdział 4. System polecen ? spojrzenie ogólne (ścieżka audio 34:33)
   6. Rozdział 5. Autentyczna strategia (ścieżka audio 1:07:48)
   7. Rozdział 6. Tresci jako narzedzie marketingu (ścieżka audio 1:06:22)
   8. Rozdział 7. Strategie zespolenia (ścieżka audio 1:24:28)
   9. Rozdział 8. Siec kontaktów z klientami (ścieżka audio 1:09:07)
   10. Rozdział 9. Siec kontaktów z partnerami strategicznymi (ścieżka audio 33:56)
   11. Rozdział 10. Gotowi do odbioru (ścieżka audio 33:11)
   12. Rozdział 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne (ścieżka audio 32:14)
   13. Rozdział 12. Lapidarne sugestie (ścieżka audio 35:11)
   14. Rozdział 13. Warsztaty (ścieżka audio 15:58)


Recenzje