W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się: - jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny; - w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą; - jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach; - jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją. Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
Szczegóły
Tytuł: Przeformułowanie w biznesiePodtytuł: Jak mapa zmienia krajobraz
Autor: Richard Normann
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893541
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bartosik Jolanta
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Garfield ABC romansu
Egmont
Orygenes
HOMINI
Medytacje filozoficzne
Petrus
Kalendarz Nauczycielski 2012-2013
eMKa Krzysztof Głuch
Lubię ortografię 1
MAC Edukacja
Glottodidactica vol. XXXV (2009)
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Blok z łamigłówkami Mysz
Welpol Adventure
Zeszyty Naukowe Centrum Badań im. Edyty Stein nr 3
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Upstream intermediate B2 Workbook
Express Publishing
Veto Konfrontacja
Radziwiłłowie vs Wiśniowieccy
Radziwiłłowie vs Wiśniowieccy
Kuźnia Gier