Zarządzanie usługami
Strategia i przywództwo w biznesie

GWP

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
45,01 PLN



W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie produktu niematerialnego oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie usługami
Podtytuł: Strategia i przywództwo w biznesie
Autor: Normann Richard
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893558
Tytuł oryginału: Service Management: Strategy and Leadership in the Service Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Pikiel Sylwia
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg

Recenzje