Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Szczegóły
Tytuł: Internet w marketinguWydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320814842
ISBN: 8320814847
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wędkarstwo spiningowe
Multico
Wróg publiczny
Egmont
Kalendarz 2004 Polska
Lucrum
Zupy Kuchnia Domowa
KONEMANN
Slam
Penguin Books Ltd (UK)
Reinkarnacja i wędrówka dusz
Petrus
Wina Leksykon Daumonta
Olesiejuk