Marketing sportu

PWE

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
44,78 PLN



Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: klubami sportowymi, związkami sportowymi, przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, mediami realizującymi transmisje sportowe.

Szczegóły

Tytuł: Marketing sportu
Autor: Sznajder Andrzej
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819915
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 316
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: