Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody.
W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami,
- wykorzystywanie metod networkingu,
- działanie w warunkach kryzysu gospodarczego,
- poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów,
- zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami,
- kształtowanie ceny swoich usług,
- budowanie oferty i zdobywanie zleceń,
- efektywne promowanie firmy i własnej marki,
- korzystanie z nowoczesnych technologii,
- finansowanie własnej działalności,
- maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami,
- wykorzystywanie metod networkingu,
- działanie w warunkach kryzysu gospodarczego,
- poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów,
- zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami,
- kształtowanie ceny swoich usług,
- budowanie oferty i zdobywanie zleceń,
- efektywne promowanie firmy i własnej marki,
- korzystanie z nowoczesnych technologii,
- finansowanie własnej działalności,
- maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
Szczegóły
Tytuł: Zawód konsultantPodtytuł: Prowadzenie działalności, wyrabianie marki, osiąganie sukcesu
Autor: Weiss Alan
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326412233
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 472
Oprawa: Twarda
Waga: 0.83 kg