Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
istotę i cechy produktu turystycznego,
korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
cykl życia produktu turystycznego,
turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
istotę i cechy produktu turystycznego,
korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
cykl życia produktu turystycznego,
turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Szczegóły
Tytuł: Markowe produkty turystyczneAutor: Adam E. Szczepanowski
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819861
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 212
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg