Współczesny dziennikarz i nadawca

Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,45 PLN
Nasza cena
40,80 PLN



Książka jest bardzo potrzebna i powinna jak najszybciej znaleźć się w księgarniach, by mogli z niej korzystać badacze mediów i przede wszystkim studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Dobrze, że w recenzowanym tomie znalazły się artykuły o dziennikarstwie niemieckim i rosyjskim. Rozszerzają one konteksty analizowanego problemu i pozwalają lepiej zrozumieć współczesne dziennikarstwo polskie.
Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński


Szczegóły

Tytuł: Współczesny dziennikarz i nadawca
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu
Kod paskowy: 9788389275721
ISBN: 8389275724
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 198
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.404 kg

Recenzje