Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładamiAutor: Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard
Wydawnictwo: ODDK
ISBN: 9788374264730
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 376
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przyprawy które leczą
Diecezjalne
Chrząszcz
Skrzat