W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy ?New York Timesa?, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.
Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.
Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę ? i nadzieję.
Szczegóły
Tytuł: Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęściaPodtytuł: Opowieść dla menedżerów
Autor: Lencioni Patrick
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461044
Tytuł oryginału: THE THREE SIGNS OF A MISERABLE JOB
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 262
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.47 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Adaś i jego rodzina
LIWONA