Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

UMCS

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
27,17 PLN



Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.

Szczegóły

Tytuł: Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor: Siwiec Adam
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841136
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg

Recenzje