Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Jest to podręcznik, który etykę biznesu wywodzi z etyki jako części filozofii i z myśli ekonomicznej oraz odpowiada na pytanie: na czym polega odpowiedzialność społeczna w gospodarce i jakie są jej konsekwencje.
(Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Dietla, Prezesa Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości)
Praca jest przeznaczona dla studentów i kadry akademickiej, menedżerów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.
Szczegóły
Tytuł: Biznes, etyka, odpowiedzialnośćWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116890201
ISBN: 9788301168902
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 580
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.95 kg
Redakcja: Gasparski Wojciech
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kto zabrał mój ser?
Studio Emka
Finanse osobiste
Zachowania - Produkty - Strategie
Zachowania - Produkty - Strategie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podstawy prawa i administracji
Wolters Kluwer
Damy, dziewuchy, dziewczyny
Znak Emotikon