Komunikacja sieciowa
Uwarunkowania, kategorie i paradoksy

Aspra

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,30 PLN
Nasza cena
50,23 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,09 zł



W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab

Zorganizowane społeczeństwo nie toleruje entropii. Zawsze dąży do uporządkowania, wprowadzenia ładu. Służy temu - zdobywane przez wieki - doświadczenie. Przyjmuje ono postać prawa, kultury i pozostałych norm oraz zasad funkcjonowania społeczeństw. Dążenie to jest naturalne i trwałe, mimo krótkich okresów anarchii. Siłą sprawczą owego ładu pozostają ludzie - zazwyczaj wybitne jednostki. Obecnie obserwujemy zjawisko przekazywania wszelkich informacji maszynom, które przestają być tylko biernym ich magazynem. Samodzielnie i połączone globalną siecią aktywnie wpływają na gromadzenie i modyfikację informacji, ich selektywną dystrybucję, w sposób zauważalny kształtując nowy ład informacyjny we współczesnym świecie.


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły

Tytuł: Komunikacja sieciowa
Podtytuł: Uwarunkowania, kategorie i paradoksy
Autor: Gogołek Włodzimierz
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375451313
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 308
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg

Recenzje