Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu ekwiwalentu reklamowego, aby udowodnić swoją skuteczność okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być Świętym Graalem, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce
Szczegóły
Tytuł: Badania w public relationsPodtytuł: Wprowadzenie
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416144
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 231
Format: 15.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zioła lecznicze
WIEDZA I ŻYCIE HACHETTE LIVRE
Słoneczne promyki życia
Wydawnictwo Salezjańskie
The Curious Incident of the Dog in the Night-Time
Random House Inc.
Strangers
Faber And Faber Ltd.
Siewba 1906-1908
Muzeum Historii Polskiego Ruchu Ludowego
Mistrzyni Powieści Obyczajowej Pasje i uspokojenia część 1
Edipresse Polska
Polska klasyka literacka według Andrzeja Wajdy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego