Badania w public relations
Wprowadzenie

Difin

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 15.9x23.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
43,83 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu ekwiwalentu reklamowego, aby udowodnić swoją skuteczność okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być Świętym Graalem, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce

Szczegóły

Tytuł: Badania w public relations
Podtytuł: Wprowadzenie
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416144
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 231
Format: 15.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje