Komercjalizacja produktów żywnościowych

PWE

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-13)
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
52,62 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,62 zł



We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Szczegóły

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820263
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 230
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg

Recenzje