We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowychWydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820263
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 230
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Puder i pył
MG
Co z ciebie za matka
Prószyński i S-ka
Perfumy Prowansji
Amber
Ostatnia zima
Czarna Owca
MISJA MONGOLIA
Dolnośląskie
Milcz nawet po śmierci
Akurat
Gang różowego sari
Wielka Litera
Barcelona Jazz Club
Albatros
Msza żałobna
Czarna Owca