Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Aspra

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,00 PLN
Nasza cena
51,30 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły

Tytuł: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375451948
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 418
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg
Redakcja: Olędzki Jerzy

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: