Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketinguWydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375451948
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 418
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg
Redakcja: Olędzki Jerzy
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Komunikowanie polityczne i publiczne
Wydawnictwo Naukowe PWN