Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł: Iraq issue in the rhetoric of George W. BushAutor: Vadym Zheltovskyy
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453355
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 290
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mechanizm kontynuacji zmiany polityki zagranicznej na przykładzie USA
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Harib
Editio
Problemy i wyzwania współczesnego Libanu
Adam Marszałek