Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush

Aspra

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
44,02 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.

prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły

Tytuł: Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
Autor: Vadym Zheltovskyy
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453355
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 290
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg

Recenzje