Zarządzanie w płaskim świecie
Budowanie relacji w dobie globalizacji

Helion

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 14.5x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
38,42 PLN



W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania.

Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.


Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie w płaskim świecie
Podtytuł: Budowanie relacji w dobie globalizacji
Autor: Bloch Susan, Whiteley Philip
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324617340
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 224
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.38 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: