W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
Szczegóły
Tytuł: Marketing terytorialnyPodtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438950
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 452
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Klub Mefista
Albatros
Ania z Szumiących Topoli
Literackie
Wszystkie marzenia świata
Świat Książki
Biała wilczyca
Świat Książki
Doskonały dzień
Sonia Draga
Na rozstaju dróg
Znak Literanova
Ogród cieni
Świat Książki
Gramy dalej Alessandro Del Piero
SQN - Sine Qua Non