Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
59,98 PLN



W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych, - warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów, - wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

Szczegóły

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438950
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 452
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: