Marketing narracyjny
Jak budować historie, które się sprzedają

Helion

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
25,66 PLN

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady Proszę bardzo Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Szczegóły

Tytuł: Marketing narracyjny
Podtytuł: Jak budować historie, które się sprzedają
Autor: Mistewicz Eryk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324635238
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.25 kg

Recenzje