Filozofia Kaizen w biurze

Helion

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
23,28 PLN



Filozofia jakości i sukcesu Zwiększ zyski, zmniejszając koszty Zdobądź przewagę nad rywalami Zaplanuj swój sukces Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale również ulepszaniu działania pozostałych części organizacji. Filozofia Kaizen w biurze to podstawa do ciągłego doskonalenia pracy całej organizacji. G. Thomas Marsh, prezes i dyrektor generalny Astronautics Operations, Lockheed Martin Space Systems Company Filozofia zmian Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twojego biura jest możliwa pod warunkiem, że zastosujesz odpowiednie narzędzia. Jeśli myślisz poważnie o wprowadzeniu konstruktywnych przeobrażeń w swojej firmie, istnieje jedno niezawodne rozwiązanie -- Office Kaizen. Program oparty na filozofii Kaizen koncentruje się na ciągłym i długoterminowym wprowadzaniu ulepszeń. Proponuje przy tym ujednoliconą, spójną metodę, która umożliwia firmie istotne zwiększenie skuteczności, jakości i wydajności procesów biurowych oraz administracyjnych. Office Kaizen to jeden efektywny zestaw rozwiązań, na który składają się: ścieżka wdrożeniowa, filozofia zarządzania, struktura kierownictwa i komplet gotowych do użycia narzędzi. Office Kaizen buduje organizację, która: jest dobrze zarządzana, jest wysoce produktywna, po mistrzowsku wprowadza małe i wielkie zmiany, potrafi zapewnić sobie stałą przewagę nad konkurencją, wciąż ulepsza podstawowe procesy pracy.

Szczegóły

Tytuł: Filozofia Kaizen w biurze
Autor: Lareau William
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324618200
Tytuł oryginału: Office Kaizen
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kubalewska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 256
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje