Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Szczegóły
Tytuł: Marketing usług zdrowotnychPodtytuł: Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564341
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
FISZKI Język angielski 100 najważniejszych idiomów
Cztery Głowy
Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Fiszki 1000 słów
Z angielskim w świat
Z angielskim w świat
LektorKlett
Domy opieki Domy seniora ZOL ZPO
Zasady funkcjonowania
Zasady funkcjonowania
Forum Doradców Podatkowych