Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów
Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia
Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok. Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami są promocja, sprzedaż i obsługa klientów. Niedocenianie bądź nawet lekceważenie tych kroków doprowadziło wiele firm, oferujących niezwykle ciekawe produkty, do upadku bądź "wchłonięcia" przez większe. Autorzy oprogramowania, którzy chcą, aby ich pomysły przyniosły nie tylko uznanie w środowisku programistów, ale również pieniądze, powinni poznać zasady budowania rynku dla swoich produktów.
Czytając książkę "Sprzedaj swój software", zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci stworzyć efektywnie działającą firmę programistyczną. Dowiesz się, w jaki sposób zaplanować projekt informatyczny, jak poznać oczekiwania klientów i przełożyć je na konkretny produkt. Nauczysz się budować zespół, zarządzać nim i eliminować potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakości i usuwania błędów z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczną kampanię promocyjną i działania sprzedażowe z wykorzystaniem różnych mediów i technik. Przeczytasz także o obsłudze klientów, rozwijaniu istniejących produktów i zarządzaniu firmą w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno będzie efektem wdrożenia wiadomości, jakie znajdziesz w tej książce.
Badanie rynku pod kątem zapotrzebowania
Wybór odpowiedniej formy prawnej przedsiębiorstwa
Budowanie wizerunku firmy
Zdobywanie kapitału na rozwój
Planowanie projektu
Rekrutacja i budowanie zespołu projektowego
Kontrola jakości produktu
Dokumentacja i instrukcja obsługi
Polityka cenowa
Kampania promocyjna
Techniki sprzedaży
Obsługa klientów
Zarządzanie rozwijającą się firmą
Dołącz do grona znanych producentów oprogramowania.
Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia
Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok. Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami są promocja, sprzedaż i obsługa klientów. Niedocenianie bądź nawet lekceważenie tych kroków doprowadziło wiele firm, oferujących niezwykle ciekawe produkty, do upadku bądź "wchłonięcia" przez większe. Autorzy oprogramowania, którzy chcą, aby ich pomysły przyniosły nie tylko uznanie w środowisku programistów, ale również pieniądze, powinni poznać zasady budowania rynku dla swoich produktów.
Czytając książkę "Sprzedaj swój software", zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci stworzyć efektywnie działającą firmę programistyczną. Dowiesz się, w jaki sposób zaplanować projekt informatyczny, jak poznać oczekiwania klientów i przełożyć je na konkretny produkt. Nauczysz się budować zespół, zarządzać nim i eliminować potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakości i usuwania błędów z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczną kampanię promocyjną i działania sprzedażowe z wykorzystaniem różnych mediów i technik. Przeczytasz także o obsłudze klientów, rozwijaniu istniejących produktów i zarządzaniu firmą w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno będzie efektem wdrożenia wiadomości, jakie znajdziesz w tej książce.
Badanie rynku pod kątem zapotrzebowania
Wybór odpowiedniej formy prawnej przedsiębiorstwa
Budowanie wizerunku firmy
Zdobywanie kapitału na rozwój
Planowanie projektu
Rekrutacja i budowanie zespołu projektowego
Kontrola jakości produktu
Dokumentacja i instrukcja obsługi
Polityka cenowa
Kampania promocyjna
Techniki sprzedaży
Obsługa klientów
Zarządzanie rozwijającą się firmą
Dołącz do grona znanych producentów oprogramowania.
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaj swój softwareAutor: Hasted Edward
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603381
Tytuł oryginału: Software that sells
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Dobrzański Jarosław
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 368
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dalva
Twój Styl
Leśna droga Wersety
Kolegium Europy Wschodniej
Dialog w kulturze
Wydawnictwo Naukowe UMK
Ekologia ewolucyjna
Wydawnictwo Naukowe PWN