Niewidzialny dotyk
Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Helion

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
26,90 PLN



Naucz się spełniać oczekiwania klienta

Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
Wypromuj silną markę
Stwórz rozpoznawalny wizerunek
Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

Ocena jakości i wyników badań marketingowych
Pułapki i błędy marketingu
Planowanie polityki cenowej
Wybór odpowiedniej nazwy usługi
Kształtowanie wizerunku i marki
Techniki budowania więzi z klientami

Szczegóły

Tytuł: Niewidzialny dotyk
Podtytuł: Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Autor: Beckwith Harry
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603015
Tytuł oryginału: The invisible touch
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Podsiadlik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.37 kg

Recenzje