Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce
Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Szczegóły
Tytuł: Działalność marketingowa gminPodtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139240
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 140
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tęczowy ogród
Vocatio
Sztuka planowania rodziny
Vocatio
Labirynt nad morzem
Fundacja Zeszytów Literackich
Matematyczny świat 6 Przewodnik metodyczny zeszyt 4
MAC Edukacja
Tajemnica dzikiego uroczyska
Zielona Sowa
Formy zmniejszenia wysokości podatków w Polsce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Szalone pojazdy Przesuwanki
Delta W-Z