Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
16,00 PLN
Nasza cena
13,80 PLN



Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce

Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.


Szczegóły

Tytuł: Działalność marketingowa gmin
Podtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139240
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 140
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg

Recenzje