Metody, taktyki i strategie marketingowe, które działają"!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".
Szczegóły
Tytuł: Marketing to działaAutor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438332
Tytuł oryginału: Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Matyja Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 324
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pinokio
Bajki-Grajki
Bajkowa mozaika
G+J RBA
Afrodyzjak zewnętrzny
albo Traktat o biczyku
albo Traktat o biczyku
słowo/obraz terytoria
Rytm życia
Literackie
Zwykłe niezwykłe życie
Literackie