Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Onepress

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.0 x 21.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
43,20 PLN
Nasza cena
39,26 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,30 zł

Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.


Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?

Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?

Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?

Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?

Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Szczegóły

Tytuł: Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324646920
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg

Recenzje