Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Szczegóły
Tytuł: Zaprzyjaźnij się z klientemPodtytuł: Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Autor: Birk Cooper, Scott Cooper, Fritz Grutzner
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326439414
Tytuł oryginału: Tips and Traps for Marketing Your Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kamiński Arkadiusz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 356
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jidyszland polskie przestrzenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Groch i kapusta Podróżuj po Polsce! Północny zachód
Rosikon Press
Globalizacja
Społeczeństwo i jego rozwój
Społeczeństwo i jego rozwój
Książka i Prasa
Hotwire
Anchor Books
Assassin's Creed 2 Aquilus
SQN - Sine Qua Non