Marka prywatna
Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
53,18 PLN



Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.

Czy towary będą tańsze Jakiej będą jakości Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.

W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:

- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.


Szczegóły

Tytuł: Marka prywatna
Podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326437885
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Juchniewicz Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 340
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg

Recenzje