Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.
Czy towary będą tańsze Jakiej będą jakości Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Czy towary będą tańsze Jakiej będą jakości Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Szczegóły
Tytuł: Marka prywatnaPodtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326437885
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Juchniewicz Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 340
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neonatologia
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Baśnie Perraulta Kot w butach i inne opowieści
Podsiedlik-Raniowski
Lokalny wymiar elektronicznej demokracji
Księgarnia Akademicka