Książka jest analizą świata pop z perspektywy psychologii ewolucyjnej nauki w Polsce niszowej, choć na Zachodzie znakomicie już ugruntowanej.
Autor stara się odkryć ponadczasowe prawidła rządzące atrakcyjnością rozrywki oraz odpowiedzieć na pytanie, czy rozrywka dla wszystkich w ogóle jest możliwa.
Zaletą książki jest lekki język oraz troska o przejrzystość i jasność. Wywód ilustrują liczne odwołania do czołowych dzieł dzisiejszej popkultury: kinowych, telewizyjnych, ale także do świata internetu i reklamy oraz do współczesnych świątyń konsumpcji hipermarketów.
Autor stara się odkryć ponadczasowe prawidła rządzące atrakcyjnością rozrywki oraz odpowiedzieć na pytanie, czy rozrywka dla wszystkich w ogóle jest możliwa.
Zaletą książki jest lekki język oraz troska o przejrzystość i jasność. Wywód ilustrują liczne odwołania do czołowych dzieł dzisiejszej popkultury: kinowych, telewizyjnych, ale także do świata internetu i reklamy oraz do współczesnych świątyń konsumpcji hipermarketów.
Kraj produkcji:
Producent:
W.P.C. Sp. z o.o.
ul. Wołoska 5
02-675 Warszawa (PL)
tel: 22 532 08 08
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Samotny hulakaPodtytuł: Rzecz o protokulturze ery pop
Autor: Tomasz Kozłowski
Wydawnictwo: Łośgraf
ISBN: 9788362726639
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 444
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.52 kg