"Jak oceniać, aby uczyć" pod redakcją Paula Blacka, to publikacja prezentująca nowy nurt w nauczaniu, nastawiony na to, w jaki sposób pomóc uczniowi uczyć się. Badania nad skutecznością oceniania kształtującego są prowadzone w różnych regionach świata. Paul Black i Dylan Wiliams są najszerzej cytowanymi autorytetami w tej dziedzinie.
Pomysł zaproponowany przez angielskich badaczy, sprawdzony w praktyce, może zmienić szkołę. I choć pozornie dotyczy tylko oceniania, to dociera do samej istoty edukacji. Nauczyciel nie tyle wystawia stopnie, ile ocenia prace uczniów, wskazując, co uczeń zrobił dobrze, dokąd doszedł, co musi uzupełnić lub poprawić i w jakim kierunku iść dalej. Dzięki książce można dowiedzieć się, jakie to trudne i dać się przekonać, ze jednak możliwe i skuteczne.
Polskie wydanie książki ilustrowane jest przykładami z projektu pilotażowego zrealizowanego w szkołach uczestniczących w prowadzonym przez CEO programie Szkoła ucząca się.
Pomysł zaproponowany przez angielskich badaczy, sprawdzony w praktyce, może zmienić szkołę. I choć pozornie dotyczy tylko oceniania, to dociera do samej istoty edukacji. Nauczyciel nie tyle wystawia stopnie, ile ocenia prace uczniów, wskazując, co uczeń zrobił dobrze, dokąd doszedł, co musi uzupełnić lub poprawić i w jakim kierunku iść dalej. Dzięki książce można dowiedzieć się, jakie to trudne i dać się przekonać, ze jednak możliwe i skuteczne.
Polskie wydanie książki ilustrowane jest przykładami z projektu pilotażowego zrealizowanego w szkołach uczestniczących w prowadzonym przez CEO programie Szkoła ucząca się.
Szczegóły
Tytuł: Jak oceniać aby uczyćAutor: Black Paul, Harrison Christine, Lee Clare, Marshall Bethan, Wiliam Dylan
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Obywatelskiej
Seria: BIBLIOTEKA AKADEMII SUS
Kod paskowy: 9788389623188
ISBN: 8389623188
Tłumacz: Dutkiewicz Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 150
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Drive
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Studio Emka
Duch klasy
Jak motywować uczniów do nauki?
Jak motywować uczniów do nauki?
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Im więcej dziur, tym mniej sera
Matematyka zdumiewająco prosta
Matematyka zdumiewająco prosta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pomysł na szkołę z klasą
Przewodnik po projektach
Przewodnik po projektach
Centrum Edukacji Obywatelskiej