Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Szczegóły
Tytuł: Alianse marketingowePodtytuł: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326438653
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 246
Format: 17.0x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.58 kg
Redakcja: Sznajder Andrzej
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Hannah Montana Gorzki smak zemsty
HarperKids
Nic dodać, nic ująć Matematyka 5 podręcznik
MAC Edukacja
Religia 2. Kochamy Pana Jezusa. Podręcznik do religii dla klasy 2 szkoły podstawowej
AZ-1-01/10
AZ-1-01/10
Księgarnia Św. Wojciecha
Zaburzenia osobowości we współczesnym świecie
Instytut Psychologii Zdrowia PTP
Dzwoneczek
Egmont
Anoreksja i bulimia
Rubikon