Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!
Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu wszystko to sprawia, że gry na iPhonea czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.
Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!
Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności
Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!
Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu wszystko to sprawia, że gry na iPhonea czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.
Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!
Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności
Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!
Szczegóły
Tytuł: Dotknij przesuń potrząśnijPodtytuł: Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Autor: Todd Moore
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324639656
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Robert Górczyński
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 208
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ale zabawki
Bosz
Poranek na wsi Śmieszne zwierzaki
Book House
Rumo i cuda w ciemnościach
Dolnośląskie
Alltag in Deutschland Podręcznik z ćwiczeniami
LektorKlett
Dieta elastyczna
G+J Gruner+Jahr Polska
Zdarzyło się w Marienbadzie Miłość, polityka, intryga
Wydawnictwo Naukowe PWN
Qumran and Jericho Pottery a Petrographic and chemical provenance study
Wydawnictwo Naukowe UAM