Tęcza uczy najmłodsze dzieci rozpoznawać i nazywać kolory. U starszych ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć. Zawartość pudełka tęczowa plansza do gry 36 żetonów z obrazkami kostka z kolorowymi ściankami instrukcja.
Zawartość pudełka:
- tęczowa plansza do gry
- 36 żetonów z obrazkami
- kostka z kolorowymi ściankami
- instrukcja
Liczba graczy: 1 - 6
Wiek: 3+
Cza rozgrywki: około 15 - 30 minut
Zawartość pudełka:
- tęczowa plansza do gry
- 36 żetonów z obrazkami
- kostka z kolorowymi ściankami
- instrukcja
Liczba graczy: 1 - 6
Wiek: 3+
Cza rozgrywki: około 15 - 30 minut
Szczegóły
Tytuł: Tęcza - gra w kolory (00006)Podtytuł: Wiek: 3+
Producent: Granna
Seria: ZMYSŁY
Kod paskowy: 5900221000061
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Format: 19 x 26 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mój mały świat na magnesach - Zoo (RK2101-06)
Roter Kafer
Tablica magnetyczna w rolce (RK3501-01)
Roter Kafer
Statki łodzie motorówki
Babaryba
Stulecie Winnych. Opowiadania
Zwierciadło
Zosia - magnesowa ubieranka (RK2010-02)
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Roter Kafer
Mój mały świat na magnesach - Farma
Roter Kafer