Ze wstępu Autorki: Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku nazw liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci nabierają przyzwyczajeń nazywania poszczególnych liter w dwuznakach, co bardzo utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Ważne jest, żeby od pierwszej chwili przekazać informację, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Nie należy także nazywać liter, mimo że dorośli mają takie właśnie przyzwyczajenia i często mówią: to litera ce. Jeśli podaje się dziecku informacje w tej formie, skupia się ono podczas czytania tekstów na obrazie liter, a nie na znaczeniu słów. Dlatego tak ważne jest, by ćwiczyć automatyzm rozpoznawania sylab poprzez etapy: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie).
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Edukacyjne
Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków (Polska)
tel: 126380050
email: handel@we.pl
Szczegóły
Tytuł: Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Sylaby 9. Zeszyt 11Autor: Jagoda Cieszyńska
Wydawnictwo: Edukacyjne
Seria: Kocham czytać;SERIA LOGOPEDYCZNA
ISBN: 9788389434722
Kategoria: Podręczniki
Przedszkole
Przedmiot: Wychowanie przedszkolne
Typ: Książka pomocnicza
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 20
Format: 16 x 20 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.05 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kocham Czytać Zeszyt 10 Sylaby 8
Edukacyjne
Kocham Czytać Zeszyt 9 Sylaby 7
Edukacyjne
Pucio uczy się mówić. Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych
Nasza Księgarnia
Kicia Kocia i Nunuś. Sprzątamy!
Media Rodzina