Ze wstępu Autorki:
W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem.
Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek.
W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem.
Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek.
Szczegóły
Tytuł: Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Sylaby 13. Zeszyt 15Autor: Jagoda Cieszyńska
Wydawnictwo: Edukacyjne
Seria: Kocham czytać;SERIA LOGOPEDYCZNA
ISBN: 9788389434432
Kategoria: Podręczniki
Przedszkole
Przedmiot: Wychowanie przedszkolne
Typ: Książka pomocnicza
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 20
Format: 16 x 20 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.05 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kocham Czytać Zeszyt 10 Sylaby 8
Edukacyjne
Kocham Czytać Zeszyt 7 Sylaby 5
Edukacyjne
Kocham Czytać Zeszyt 8 Sylaby 6
Edukacyjne
Kocham Czytać Zeszyt 9 Sylaby 7
Edukacyjne
Kocham czytać Zeszyt 6 Sylaby 4
Edukacyjne