Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!
Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.
Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.
Poznaj networking.
Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
Polecaj i bądź polecany.
Stale rozwijaj sieć kontaktów.
Zostań mistrzem pogawędek.
Dla sukcesu w biznesie i życiu w ogóle potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.
prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC
Szczegóły
Tytuł: Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowychAutor: Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324638543
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 152
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.2 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiem że masz duszę
Insignis
Logico Piccolo Matematyka Rok - czas
MAC Edukacja